officesupplies.co.il

שאלה

רציתי לקבל המלצה לגבי הדרך המומלצת להזמנת כלי כתיבה  (באיזה תדירות לעשות זאת, באילו אמצעים וכו').
25/12/2012

תשובה


כלי כתיבה הינם מוצרים כמעט ולא מתכלים, עם אורך חיי מדף שיכול לעבור בקלות את עשר השנים, ולכן השיקול היחיד לגבי תדירות ההזמנות הוא יכולת התכנון שלכם. במידה ולא צפויים שינויים משמעותיים בהרגלי הצריכה שלכם, המלצתנו היא לרכז את ההזמנות ולהוריד את תדירות ההזמנה הבודדת כמה שאפשר, פעם-פעמיים בשנה הוא יעד סביר ונכון.

ריכוז ההזמנה מאפשרת לכם לחסוך יותר במחירים סיטונאיים ולהציג יכולת מיקוח טובה יותר, שלא לדבר על היחס המועדף לו תזקו במחלקות השירות של הספקיות השונות (יחס שלעיתים קרובות יכלול גם הוזלות במחירי השיווק והמשלוח). ההזמנה המומלצת היא השוואת מחירים אינטרנטית, ולאחריה הזמנה ישירה (טלפונית או באינטרנט), כאשר המשלוח צפוי להגיע תוך 3-14 ימי עבודה.



v
Copyright © 2018 officesupplies.co.il כל הזכויות שמורות
אתר ציוד משרדי מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום ציוד משרדי
מחפשים ציוד משרדי? מלאו את הטופס וקבלו פרטים
אנחנו עובדים עם חנויות וחברות מובילות בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!